Odsjek za informatiku

Odsjek za informatiku

Odsjek za informatiku

Nadležnosti

U Odsjeku za informatiku, obavljaju se sljedeći poslovi:

  • koordinacija rada i saradnja sa nadležnim državnim organima, organizacijama i institucijama, te naučnim i drugim stručnim organizacijama i institucijama, u okviru ovlaštenja;
  • koordinacija rada sa drugim organizacionim jedinicama u Gradskoj upravi Grada;
  • izrada analiza, informacija i izvještaja o funkcionisanju Gradske uprave, sa prijedlogom novih informatičkih i tehničkih rješenja;
  • razvoj dopunskih aplikativnih rješenja na postojeće programe;
  • planiranje, projektovanje, razvoj i uspostavljanje informatičkih i komunikacionih sistema za potrebe Gradske uprave Grada Banja Luka;
  • nadzor i upravljanje informatičko komunikacionim resursima;
  • održavanje mrežne politike i bezbjednosti;
  • održavanje postojećih aplikacija, sa prijedlogom novih rješenja;
  • instaliranje operativnih sistema, i njihovo održavanje;
  • instaliranje i zamjena računarske i periferne opreme;
  • administriranje digitalne telefonske centrale;
  • administriranje lokalne računarske mreže;
  • administriranje komunikacionih linkova sa dislociranim službama;
  • administriranje i postavljanje sadržaja na korporativni fajl server;
  • tehničko opsluživanje sjednica Skupštine Grada i drugih skupova;
  • tehnička i stručna informatička pomoć službama Gradske uprave Grada;
  • poslovi administracije sistema menadžmenta kvalitetom, u Gradskoj upravi;
  • tehnička priprema materijala za objavljivanje na sajtu, infokiosku, i sl;
  • organizacija stručnih informatičkih kurseva za potrebe Gradske uprave;
  • izrada izvještaja i informacija za potrebe gradonačelnika i Skupštine Grada;
  • komunikacija sa javnošću u koordinaciji sa nadležnim odsjekom, i u skladu sa ovlaštenjima;
  • poslovi javnih nabavki iz nadležnisti Odsjeka;
  • izrada novih, i dopuna postojećih internih kontrolnih postupaka i procedura.
    U Odsjeku se obavljaju i drugi poslovi  po nalogu gradonačelnika.