Nadležnosti
U Odsjeku za informatiku, obavljaju se sljedeći poslovi:
- koordinacija rada i saradnja sa nadležnim državnim organima, organizacijama i institucijama, te naučnim i drugim stručnim organizacijama i institucijama, u okviru ovlaštenja;
- koordinacija rada sa drugim organizacionim jedinicama u Gradskoj upravi Grada;
- izrada analiza, informacija i izvještaja o funkcionisanju Gradske uprave, sa prijedlogom novih informatičkih i tehničkih rješenja;
- razvoj dopunskih aplikativnih rješenja na postojeće programe;
- planiranje, projektovanje, razvoj i uspostavljanje informatičkih i komunikacionih sistema za potrebe Gradske uprave Grada Banja Luka;
- nadzor i upravljanje informatičko komunikacionim resursima;
- održavanje mrežne politike i bezbjednosti;
- održavanje postojećih aplikacija, sa prijedlogom novih rješenja;
- instaliranje operativnih sistema, i njihovo održavanje;
- instaliranje i zamjena računarske i periferne opreme;
- administriranje digitalne telefonske centrale;
- administriranje lokalne računarske mreže;
- administriranje komunikacionih linkova sa dislociranim službama;
- administriranje i postavljanje sadržaja na korporativni fajl server;
- tehničko opsluživanje sjednica Skupštine Grada i drugih skupova;
- tehnička i stručna informatička pomoć službama Gradske uprave Grada;
- poslovi administracije sistema menadžmenta kvalitetom, u Gradskoj upravi;
- tehnička priprema materijala za objavljivanje na sajtu, infokiosku, i sl;
- organizacija stručnih informatičkih kurseva za potrebe Gradske uprave;
- izrada izvještaja i informacija za potrebe gradonačelnika i Skupštine Grada;
- komunikacija sa javnošću u koordinaciji sa nadležnim odsjekom, i u skladu sa ovlaštenjima;
- poslovi javnih nabavki iz nadležnisti Odsjeka;
- izrada novih, i dopuna postojećih internih kontrolnih postupaka i procedura.
U Odsjeku se obavljaju i drugi poslovi po nalogu gradonačelnika.