Odjeljenje za opštu upravu

Odjeljenje za opštu upravu

Odjeljenje za opštu upravu

Nadležnosti

U Odjeljenju za opštu upravu su poslovi Prijemne kancelarije, poslovi mjesnih kancelarija i mjesnih zajednica, arhiva Gradske uprave, poslovi građanskih stanja, vođenje biračkog spiska, radne knjižice, ovjera potpisa, prepisa i rukopisa. U okviru ovog Odjeljenja vrši se i:

  • kancelarijsko poslovanje

  • izdavanje uvjerenja iz javnih registara

  • pružanje pravne pomoći

  • normativno-pravni poslovi za potrebe Odjeljenja

  • prijem, otprema i dostava pošte

  • izrada programa rada i izvještaja o radu Odjeljenja

  • izrada analiza, informacija i izvještaja iz djelokruga rada Odjeljenja

  • vođenje evidencija iz oblasti rada organa mjesnih zajednica i vršenje kontrole rada istih te obavljanje administrativno-tehničkih poslova za potrebe organa mjesnih zajednica

  • saradnja sa nadležnim organizacijama i institucijama čiji je osnivač Grad, u cilju rješavanja problema na području mjesne zajednice

  • sređivanje i čuvanje dokumentacije o radu organa mjesnih zajednica

  • opsluživanje Gradske izborne komisije na zahtjev iste

  • saradnja sa odbornicima Skupštine Grada, koji su ovlašteni za vjenčanja, i drugi poslovi

Odsjeci

Odsjek za građanska stanja, upravne poslove i pravnu pomoć građanima

Šef Diana Džaja-Jokić
Adresa Trg srpskih vladara 1, Banja Luka
Broj telefona 051/244-524
Broj faksa 051/244-591
E-mail opsta.uprava@banjaluka.rs.ba

Odsjek za poslove pisarnice Gradske uprave, Prijemne kancelarije, uslužnih centara i poslove mjesnih zajednica

Šef Ljubiša Sladojević
Adresa Trg srpskih vladara 1, Banja Luka
Broj telefona 051/244-528
Broj faksa 051/244-591
E-mail opsta.uprava@banjaluka.rs.ba