Канцеларија за грађане и током протекле године била је један од најважнијих сегмeната у комуникацији Градске управе, што показује и податак да је ова служба у 2019. години примила 1.922 грађана, а у исто вријеме обрађено је 1.210 захтјева.
У ове предмете нису урачунати бројни позиви грађана, као и обраћање електронским путем, што такође спада у домен рада ове канцеларије.
Канцеларија је основана у новембру 2016. године и сви грађани који желе да изнесу свој проблем или захтјев градоначелнику, а чије је рјешавање у надлежности органа Града, могу се обратити писменим путем градоначелнику или директно Одсјеку за сарадњу са грађанима – Канцеларији за грађане.
Шефица Канцеларије Николина Рачић истиче да се све запримљене представке грађана анализирају, те се, након провјере у ресорним одјељењима, грађани писмено обавјештавају о предузетим радњама по њиховим представкама.
У Канцеларији свакодневно подижу стандарде у области пружања услуга грађанима и то прибављањем свих потребних информација које се тичу остваривања права из надлежности органа Града, упознавањем странака са конкретним законским прописима и пружањем помоћи у што бржем и лакшем остваривању права која им по закону припадају.
- Без обзира на који начин нас грађани контактирају, спремни смо да у складу са надлежностима Градске управе Града Бања Лука и градоначелника брзо и ефикасно реагујемо на сваки проблем са којим се наши суграђани суочавају – истакла је Рачић.