Град је обезбиједио 300.000 КМ субвенција за јавни превоз како би се одржао редован ред вожње у градском и приградском превозу путника.
Посљедице изазване пандемијом вируса корона, негативно су утицале и на систем јавног превоза путника на подручју града Бање Луке. Број путника је смањен, а погоршањем епидемиолошке ситуације у марту и одлука на републичком нивоу које су је пратиле, дошло је до додатног смањења корисника јавног превоза којих је у другој половини марта било мање за 60%.
И поред тога, није дошло до укидања јавног превоза већ је субвенцијама Града омогућено функционисање са минималним корекцијама у поласцима на појединим линијама.
Такође, у циљу помоћи пензионерима, те промоције јавног превоза путника што је визија Града у нареддном периоду, обезбјеђена су и додатна средства за смањење цијене карата за ову категорију становништва, а са реализацијом истог ће се почети у другој половини ове године.
Јавни превоз је јавни сервис и као такав представља основни носилац превоза становника и најважнији облик реализације њихових потреба за мобилношћу, те се с правом може рећи да је јавни превоз витална градска компонента од које зависи квалитет живота у граду, те да је незамјењива функција у животу грађана, привреде и активности у граду.
Систем јавног превоза путника на подручју града Бање Луке је веома велики и сложен систем, и томе у прилог говори чињеница да се на мјесечном нивоу реализује око 670.000 километара, односно на годишњем нивоу се реализује око осам милиона километара.