Све пријаве у вези са посљедицама олујног невремена доспјеле путем Цивилне заштите, Професионалне ватрогасно-спасилачке бригаде, Комуналне полиције, путем Грађанске патроле или на било који други начин су евидентиране и рјешавају се према приоритетима и расположивим капацитетима комуналних служби.
Поручио је ово в.д. начелника Одјељења за комуналне послове, Бориша Мандић.
Како је напоменуо, важно је најприоритетније ријешити што прије, а оне које то нису ићи ће кроз редовне послове комуналних служби.
-Ватрогасци и Цивилна заштита су током невремена хитно рјешавали стабла на улици, електрокаблове и зачепљења сливника. Kомуналне службе након тога на терену склањају и чисте посљедице, што ће потрајати неколико дана – казао је Мандић.
Похвалио је све дежурне комуналне службе, које су током и након невремена брзо успоставили нормално функционисање града.
Наиме, на дежурни број телефона Комуналне полиције (051/306-464) суграђани могу пријавити уочене проблеме, који ће бити рјешавани по приоритетима и расположивим капацитетима.