Грађанска патрола: Пријави комуналне проблеме

Употребом апликације „Грађанска патрола“, грађани помажу градским службама да се комуналне неправилности у нашем граду брже уоче, те да се пријављени кварови отклоне.

Као што је познато ова апликација омогућава да грађани путем својих мобилних телефона на лицу мјеста, фотографишу проблеме попут оштећења на саобраћајницама, пјешачким површинама, саобраћајној сигнализацији, семафорима, комуналној опреми или кварове на јавној расвјети и о томе обавијесте надлежну градску службу, која ће даље предузимати потребне кораке.

– Већи ангажман наших грађана путем поменуте апликације доприноси ефикаснијем раду градских служби, јер је апликација и настала с циљем брже и једноставније комуникације између грађана и градских служби  – наведено је из Канцеларије за грађане.

Како су казали – од почетка текуће године до краја јула, путем апликације „Грађанска патрола“ упућено је укупно 2.445 пријава, а највише пријава је пристигло због дивљих депонија, оштећења комуналне опреме, а пријављени су и кварови на јавној расвјети.

Подсјећамо, апликацију је до сада преузело преко 7.500 наших суграђана, а иста је доступна путем постојећих платформи Play store и App store, потпуно бесплатно.

Апликација се користи без регистрације, све прослијеђене пријаве су анонимне, а суграђани који желе повратну информацију за проблеме које су пријавили, могу их добити путем Одсјека за сарадњу са грађанима-Канцеларије за грађане, на телефон број: 051/ 244-471 или и-мејл: gradjani@banjaluka.rs.ba