Грађанска патрола била активна и у прошлој години: Рјешавање комуналних проблема у сарадњи са грађанима

Путем апликације „Грађанска патрола“, суграђани су и током прошле године били активни и пријављивали неправилности на које су наилазили у граду.

Највећи број од укупно запримљених око 2.500 пријава у прошлој години, односио се на кварове на јавној расвјети, непрописно одлагање отпада, одржавање зелених површина и путева, као и оштећења комуналне опреме која је често на мети несавјесних појединаца.

Тренутно преко двије хиљаде суграђана активно користи ову мобилну апликацију, намијењену за пријаву комуналних проблема.

Наиме, недавно је „Грађанска патрола“ надограђена и побољшана, те сугеришемо суграђанима који имају инсталирану ову апликацију на мобилним уређајима, да исту ажурирају, уколико није подешено аутоматско ажурирање.

Користећи ову апликацију грађани путем својих мобилних телефона на лицу мјеста, било гдје у граду и било када, могу да фотографишу одређени проблем на који наиђу и да о томе, путем апликације, обавијесте градске службе које ће даље предузимати потребне кораке.

Апликација је доступна путем постојећих платформи Play store и App store, потпуно бесплатно. Користи се без регистрације, све прослијеђене пријаве су анонимне, а суграђани који су послали пријаву могу да добију и кратку повратну информацију о истој. С обзиром на то да се потреба достављања исте оцјењује у сваком конкретном случају, уколико онај који није добио повратну информацију кроз апликацију, а жели да зна исход пријаве, информације може добити путем контакт телефона 051/244-539 или имејла: gradjani@banjaluka.rs.ba, навођењем ID пријаве (исти је доступан кроз апликацију).