Апликација за грађане: Једним кликом пријавите комуналне проблеме

Уколико уоче оштећења на саобраћајницама, пјешачким површинама, саобраћајној сигнализацији, семафорима, комуналној опреми или кварове на јавној расвјети, суграђани их могу пријавити надлежним градским службама путем „Грађанске патроле“.

Управо ова мобилна апликација омогућава да грађани једноставно путем својих мобилних телефона на лицу мјеста, било гдје у граду и било када, фотографишу проблем или неправилност на коју наиђу и о томе, путем апликације, обавијесте градске службе које ће даље предузимати потребне кораке.

Путем ове апликације од почетка ове године примљено је укупно 1.213 пријава. Највећи број пријава односио се на: непрописно паркирање, непрописно одлагање отпада, кварове на јавној расвјети, оштећења на путевима и на комуналној опреми.

Апликација је доступна путем постојећих платформи Play store и App store, потпуно бесплатно.

Сви заинтересовани суграђани повратну информацију за проблеме које су пријавили, могу добити путем Одсјека за сарадњу са грађанима-Канцеларије за грађане, на телефон број: 051/ 244-471 или е-mail: gradjani@banjaluka.rs.ba