Близу 5.000 корисника „Грађанске патроле“

 Фото: Грађанска патрола

Фото: Грађанска патрола

Мобилну апликацију „Грађанска патрола“, намијењену за пријаву комуналних проблема, од њеног покретања у априлу прошле године до данас преузело је 4.880 наших суграђана, подаци су софтверске компаније DVC solutions, која је Граду донирала ову апликацију.

У овом периоду, забиљежено је 8.000 пријава грађана, и то углавном оних који се односе на разне комуналне проблеме.

Према обједињеним подацима градских служби, грађани су у највећој мјери пријављивали непрописно одлагање отпада, непрописно паркирање, оштећења на путевима и на комуналној опреми, неисправну јавну расвјету, те указивали на оштећења или потребу за уређењем јавног зеленила.

Све надлежне градске службе труде се да у што краћем року реагују по пријавама упућеним путем ове апликације.

И током протекле седмице, највећи број пријава односио се на оштећења комуналне опреме, попут справа на дјечијим игралиштима. Пријављена је и покварена јавна расвјета у улицама Пут српских бранилаца, Симе Миљуша, Крфској, Равногорској и Ненада Костића.

Град Бања Лука се и овим путем захваљује грађанима за пријављивање уочених проблема и позива их да активно користе „Грађанску патролу“, како би наш град био љепши и уређенији.

Ова апликација омогућава да грађани путем својих мобилних телефона на лицу мјеста, било гдје у граду и било када, фотографишу одређени проблем на који наиђу и да о томе, путем апликације, обавијесте надлежну градску службу, која ће даље предузимати потребне кораке. Корисници „Грађанске патроле“, апликацију користе без регистрације и не просљеђују своје личне податке кроз апликацију. Све прослијеђене пријаве су анонимне.

Апликација је доступна путем постојећих платформи Play store и App store, потпуно бесплатно.