Centar za dozvole
Gradska uprava Grada Banja Luka je od 1. januara 2018.godine uvela jednošalterski sistem za predmete iz oblasti prostornog uređenja: izdavanje lokacijskih uslova, građevinskih i upotrebnih dozvola, izvoda iz prostorno planske dokumentacije, te prijem svih zahtjeva kojima se pokreću administrativni postupci koji se odnose na predmete iz oblasti prostornog uređenja.
Rad jednošalterskog sistema organizovan je u Prijemnoj kancelariji Odjeljenja za prostorno uređenje – u Centru za dozvole.
Centar za dozvole Odjeljenja za prostorno uređenje (Prijemna kancelarija) nalazi se u prizemnoj etaži zgrade Gradske uprave, kancelarija broj 19.
U Centru za dozvole svaki radni dan od 8.00 do 15.00 časova vrši se prijem podnesaka i zahtjeva iz nadležnosti Odjeljenja, ali i drugih zahtjeva koji su vezani za oblast građenja (zahtjev za poljoprivrednu saglasnost i zahtjev za obračun troškova uređenja građevisnkog zemljišta i jednokratne rente). Pored prijema zahtjeva, građanima su u Centru za dozvole dostupne sljedeće informacije, publikacije i usluge:
- Dokumenti prostornog uređenja (javni uvid i izdavanje izvoda)
- Informacije i savjeti potencijalnim investitorima o mogućnostima i uslovima izgradnje
- Upute o procedurama i načinu podnošenja zahtjeva
- Vodiči kroz procese
- Informacije o svim dokumentima koji se prilažu uz aplikacionu formu i načinu njihovog pribavljanja
- Upute o pravima i obavezama investitora u procesu izgradnje i korištenja objekata
- Potvrđivanje pravosnažnosti izdatih rješenja iz nadležnosti Odjeljenja za prostorno uređenje
- Zakonski i podzakonski akti kojima su regulisane oblasti koje se tiču gradnje i pribavljanja potrebnih odobrenja
- Davanje informacija o kretanju predmeta i druga dokumentacija i informacije (lično ili putem telefona (+387) 051 /244 473).
Vodiči
Liste preduzeća – licence
Liste izdatih rješenja
INVESTICIJE (2023)
FIZIČKA LICA (2023)
Ažurirano: septembar 2021. godine