Надлежности
У Кабинету градоначелника, обавља се координација рада и сарадња са надлежним државним органима, организацијама и институцијама, те научним и другим стручним организацијама и институцијама – у оквиру овлашћења, те координација рада са другим организационим јединицама у Градској управи, Скупштином Града и радним тијелима. У Кабинету се обављају и сљедећи послови:
- пријем странака код Градоначелника, и предузимање одговарајућих радњи;
- припрема и организација радних састанака за потребе градоначелника и замјеника градоначелника;
- сазивање, припремање и одржавање комисија, савјета и других састанака градоначелника;
- савјетнички послови за област правних послова;
- савјетнички послови за област економских питања;
- савјетнички послови за област област урбанизма и пејзажне архитектуре;
- послови економских и међународних пројеката;
- секретарски и административнотехнички послови за потребе градоначелника и замјеника градоначелника;
- послови протокола и архиве градоначелника;
- утврђује протокол за посјете представника других органа и институција градоначелнику или градским органима и службама и обезбјеђује његова реализација;
- планира учешће представника Града у спортским, културним и другим манифестацијама и догађајима, дефинише или учествује у припреми протокола за те манифестације и благовремено врши припрема са представницима Града који учествују у њима;
- води евиденција о манифестацијама и догађајима које организује Град или у њима учествују органи, јавна градска предузећа или установе;
- израђују дневни, седмични и мјесечни планови обавеза и договорених састанака и посјета градоначелника,
- воде евиденције и закључци о свим организованим посјетама или пријему представника институција органа или градова, амбасада и сл. и формира досије тих посјета и разговора;
- врши благовремена израде спискова свих званица за догађаје и манифестације којима је домаћин градоначелник или други органи Града, пријем, смјештај и задужења осталих учесника у реализацији протокола;
- организују службена путовања делегација Града и градоначелника;
- воде евиденције за потребе протокола, те благовремено слање позивница за свечане пријеме;
- фотографисање догаћаја града, јавних наступа и пресконференција представника Града;
- послови успостављања комуникације са средствима информисања, и организовање медијских кампања и акција и јавних наступа градоначелника;
- креирање и спровођење промотивних акција и осталих облика комуникације који објашњавају и промовишу рад Градске управе Града, Скупштине Града и остале послове везана за односе са јавношћу;
- допуна новим, и ажурирање постојећег садржаја WEBстранице Града Бања Лука, из дјелокруга рада Кабинета;
- израда општих интерних аката из области функционисања Градске управе Града Бања Лука;
- административнотехнички послови за потребе Кабинета градоначелника, замјеника градоначелника и градоначелника;
- израда нових и допуна постојећих интерних контролних поступака и процедура.
У Кабинету се обављају и други послови по налогу градоначелника.