Уколико нисте, ажурирајте апликацију: „Грађанска патрола“ рјешава комуналне проблеме

„Грађанска патрола“ надограђена je и побољшана, те сугеришемо суграђанима који имају инсталирану ову апликацију на мобилним уређајима, да исту ажурирају, уколико није подешено аутоматско ажурирање.

Како би надлежне службе могле адекватно да поступе по пријавама суграђана, потребно је да пријаве комуналних проблема путем апликације буду што потпуније и јасније.

-То подразумијева да пријава садржи тачну локацију на којој се десио комунални проблем, као и прецизан опис истог – наводе у Канцеларији за грађане.

Напомињу да је недавно апликација побољшана, односно да су додате категорије комуналних проблема, те се поред сваке налази опис, како би грађани имали увид какве врсте комуналних проблема се пријављују путем исте.

-Осим тога, омогућено је да грађани који су послали пријаву сада добију и кратку повратну информацију о истој. С обзиром на то да се потреба достављања исте оцјењује у сваком конкретном случају, уколико онај који није добио повратну информацију кроз апликацију, а жели да зна исход пријаве, информације може добити путем контакт телефона 051/244-539 или имејла: gradjani@banjaluka.rs.ba, навођењем ID пријаве (исти је доступан кроз апликацију) – појаснили су из Канцеларије за грађане.

При томе, како додају – потребно је нагласити да се пријава непрописног паркирања моторних возила пријављује путем дежурне службе Одјељења за инспекцијске послове и комуналну полицију, на број телефона: 051/306-464.

Ово је неопходно из разлога што комунални полицајац, у складу са позитивним правним прописима, мора извршити непосредно опажање прекршаја како би могао поступати у складу са овлаштењима.

Кроз апликацију је омогућена и пријава извођења грађевинских радова, што подразумијева пријаву нелегалних радова који су у току. Грађани ће, у овом случају, добити кратку информацију да је пријава примљена, а уколико желе детаљније информације о предузетим мјерама и радњама, због специфичности инспекцијског поступка, потребно је да путем Канцеларије за грађане поднесу захтјев за приступ информацијама, у којем ће навести ID пријаве.

Напомињемо да апликација није намјењена за пријаву већ изграђених нелегалних објеката, већ се такве пријаве евентуално подносе путем протокола у Пријемној канцеларији (шалтер 1 и 2).

Подсјећамо да је апликација „Грађанска патрола“ доступна путем постојећих платформи Play store и App store, потпуно бесплатно.