Služba za zajedničke poslove

Služba za zajedničke poslove

Služba za zajedničke poslove

Nadležnosti

U Službi za zajedničke poslove, obavljaju se sljedeći poslovi:

  • koordinacija rada, i saradnja sa nadležnim državnim organima, organizacijama i institucijama, te naučnim i drugim stručnim institucijama, u okviru ovlaštenja;
  • koordinacija rada sa drugim organizacionim jedinicama u Gradskoj upravi Grada;
  • priprema i obrada materijala za potrebe gradonačelnika i Skupštine Grada;
  • poslovi na telefonskoj centrali;
  • zajednički poslovi koji se odnose na: investiciono i tekuće održavanje objekata, opreme i uređaja u Gradskoj upravi Grada, i u mjesnim kancelarijama;
  • fizičko i tehničko obezbjeđenje objekta;
  • protivpožarna zaštita i zaštita na radu Gradske uprave Grada (planovi i programi zaštite od požara, nabavka, servisiranje i održavanje opreme; obuka radnika iz oblasti zaštite na radu i zaštite od požara), u skladu sa zakonom;
  • umnožavanje, slaganje i tehnička obrada materijala;
  • održavanje čistoće u službenim prostorijama;
  • planiranje i organizovanje poslova na korišćenju, održavanju i registraciji motornih vozila Gradske uprave Grada;
  • izrada normativa, i kontrola potrošnje goriva i maziva, te planiranje nabavke motornih vozila, rezervnih dijelova, goriva i maziva, kao i sredstava rada za potrebe voznog parka;
  • poslovi prevoza lica i stvari za potrebe Gradske uprave Grada;
  • izrada programa rada i izvještaja o radu Službe, izrada analiza, informacija i izvještaja iz djelokruga rada Službe;
  • komunikacija sa javnošću, u koordinaciji sa Timom za komunikacije, i u skladu sa ovlaštenjima;
  • poslovi upućivanja zahtjeva za provođenje javnih nabavki – iz nadležnosti Službe;
  • izrada novih, i dopuna postojećih internih kontrolnih postupaka i procedura;
  • dopuna novim, i ažuriranje postojećeg sadržaja WEBstranice Grada Banja Luka, iz djelokruga rada službe;
  • u Službi se obavljaju i drugi poslovi – po nalogu gradonačelnika.