Нова шалтер сала оправдала очекивања

Отварање шалтера за посебне намјене Градске управе,  у оквиру шалтер сале МУП-а РС, показало се као добро рјешење за све грађане којима је потребан неки од извода из матичних књига или овјера документације приликом подношења захтјева за личне и путне документе.

-Циљ нам је да грађанима олакшамо административне процедуре, те омогућимо да се што  већи број захтјева обради на једном мјесту како грађане не би излагали додатним трошковима и губитку времена – истакла је начелница Одјељења за општу управу Сања Павловић.

Она каже да је за мјесец дана рада овог шалтера, издано око 1.650 извода из матичних књига и извршено 1.200 овјера.

– Препознали смо потребе грађана и дисперзијом својих услуга дијелом олакшали процедуру како прибављања личних докумената или замјене истеклих, тако и процедуре везане за прибављање путних исправа – рекла је Павловићева.

Треба рећи да је овај шалтер предвиђен превасходно ради ефикаснијег рјешавања захтјева по питању личних докумената, због чега се услуге овјера докумената пружају у ограниченом броју од укупно пет овјера једном кориснику.

-Да не би стварали гужве са овјерама докумената, ограничен је број овјера. Они који имају потребе за овјером већег броја докумената упућују се у Градску управу или  у услужне центре Борик и Старчевица, као и у мјесне канцеларије на подручју града – закључује начелница Павловић.