Отварање шалтера за посебне намјене Градске управе, у оквиру шалтер сале МУП-а РС, показало се као добро рјешење за све грађане којима је потребан неки од извода из матичних књига или овјера документације приликом подношења захтјева за личне и путне документе.
-Циљ нам је да грађанима олакшамо административне процедуре, те омогућимо да се што већи број захтјева обради на једном мјесту како грађане не би излагали додатним трошковима и губитку времена – истакла је начелница Одјељења за општу управу Сања Павловић.
Она каже да је за мјесец дана рада овог шалтера, издано око 1.650 извода из матичних књига и извршено 1.200 овјера.
– Препознали смо потребе грађана и дисперзијом својих услуга дијелом олакшали процедуру како прибављања личних докумената или замјене истеклих, тако и процедуре везане за прибављање путних исправа – рекла је Павловићева.
Треба рећи да је овај шалтер предвиђен превасходно ради ефикаснијег рјешавања захтјева по питању личних докумената, због чега се услуге овјера докумената пружају у ограниченом броју од укупно пет овјера једном кориснику.
-Да не би стварали гужве са овјерама докумената, ограничен је број овјера. Они који имају потребе за овјером већег броја докумената упућују се у Градску управу или у услужне центре Борик и Старчевица, као и у мјесне канцеларије на подручју града – закључује начелница Павловић.