Издвојено из „Грађанске патроле“: Поправљена расвјета у Љубачеву

По пријави грађана путем апликације „Грађанска патрола“, током овог мјесеца поправљена је јавна расвјета у Љубачеву, а извођачу радова издат је налог за интервенције по пријави грађана за поправке у сљедећим улицама: Горана Радуловића Бимбе, Југ Богдана, Браће и сестара Ољача и у Чокорским пољима.

Опрана је запрљана површина у Улици Петра Рађеновића, гдје Чистоћа празни смеће, а исто предузеће обавијештено је о пријави грађана о помјерању контејнера у ул. Здраве Корде.

По пријави грађана крајем маја о одржавању линије градског превоза 17 а, односно да превозник није возио по предвиђеној путањи кретања – саобраћајни инспектор је обавио контролу у сједишту превозника, гдје је наређено да се превоз врши регистрованом трасом.

Путем „Грађанске патроле“ видентирана је и пријава о прекопу у ул. Краља Александра Првог Карађорђевића, а по обиласку терена почетком јуна инспектор је утврдио да се ради о прекопаној површини асфалтног коловоза, ради изградње водоводне мреже и да је прекопана површина по налогу инспектора санирана.

Такође у поменутом периоду, грађани из ул. Петра Рађеновића су пријавили да им није довољан капацитет контејнера за одлагање смећа, па су надлежни из Одјељења за комуналне послове договорили већи контејнер.

У Бранка Поповића је постављена сливна решетка која је недостајала, а током овог мјесеца, по пријава грађанама, кошене су и површине у Срђе Злопоглеђе, Калемегданској и Јована Дучића.

Више пријава односило се на оштећења на асфалтним саобраћајницама, а у протеклих десетак дана изведени су радови на санацији оштећења у сљедећим улицама: Понирска, Старчевица, Пере Дрљаче, Браце Поткоњака, Цара Лазара, Царице Милице, Јасеновачких логораша, Мачванска, Степе Степановића и Тихомира Тихе Дамјановића.

Подсјећамо да је мобилна апликација „Грађанска патрола“, путем које суграђани могу да пријаве комуналне проблеме, доступна путем постојећих платформи Плаy сторе и Апп сторе, потпуно бесплатно.

Све надлежне градске службе труде се да у што краћем року реагују по пријавама упућеним путем ове апликације, али, како напомињу, и рјешавање неких од њих захтијева нешто дуже вријеме, због чега моле грађане за разумјевање.